Sobota, 25 maja 2019

english deutsch italian
Godło Polskinazwa KCEKlogo szkoły

Nowości

Koncert klas pierwszych

Koncert klasy fortepianu i klarnetu

Śremsong 2019

Etiudy bez nudy

Plan egzaminów końcowych - rok szkolny 2018/2019 - Szkoła muzyczna

Konkurs plastyczny Wiosna dźwiękiem malowana

Rekrutacja do Szkoły Muzycznej - informacje

Kurs przygotowawczy do Szkoły Muzycznej


Więcej...


Szkoła muzyczna I st.

Koncert klas pierwszych

Zamieszczono: 23 maja 2019 r.


Koncert klasy fortepianu i klarnetu

Zamieszczono: 23 maja 2019 r.


9. Noc Nauki

Zajęcia odbędą się według następującego harmonogramu godz. z 10 minutowymi przerwami:
I. 19.30 – 20.15
II. 20.25 – 21.10
III. 21.20 – 22.05
IV. 22.15 – 23.00

  1. Bo my lubimy tańczyć (Dominika Lemańczyk) AULA SZKOLNA
  2. Streetdance & Breakdance SHOW (Przemysław Walkiewicz) SALA BALETOWA
  3. Majsterkowanie dla każdego (Czesław Dąbrowski) WARSZTATY (PIĘTRO -1)
  4. Warsztaty kuglarskie (Jakub Madura) SALA GIMNASTYCZNA
  5. Epickie slimy i domowa ciastolina czyli warsztaty sensoryczno-naukowe (Agata Drymel, Marta Borowiak-Bugajewska, Małgorzata Grzelczyk, Przemysław Cejza, Tomasz Niedziela) ŚWIETLICA (PARTER)
  6. Niezwykły świat kostek Rubika – pokaz (Przemysław Kopczyński) HOL DOLNY (PARTER)
  7. Warsztaty TIK-TAK – samodzielnie wykonaj zegar na płycie winylowej (Wiktoria Szczepaniak, Małgorzata Skrzypek, Izabela Kowalska) + 5 zł SALA 1 (PARTER)
  8. Ręka rękę myje - zrób sobie mydełko (Iwona Tomaszewska, Monika Knyspel, Anna Chmiel, Lidia Cwojdzińska) +5 zł SALA 2 (PARTER)
  9. Pszczeli rój (Wojciech Szolek) SALA 4 (PARTER)
  10. Fauna Ameryki Południowej (Michał Michlewicz, Krzysztof Skrzypczak, Maciej Kucharski) SALA 6 (PARTER)
  11. Malowanie na wodzie (Kataryna Hertmanowska) SALA 4 (PARTER)
  12. Kraina zimna (Sylwia Grześkowiak) HOL GÓRNY (1 PIĘTRO)
  13. Słomkowe rewolucje – nie daj się zagiąć słomce (Grzegorz Pierzchalski) SALA 10 (1 PIĘTRO)
  14. Kalambury (Natalia Kaczmarek) SALA 11 (1 PIĘTRO)
  15. Mózg przez nos, czyli przewodnik młodego balsamisty (Łukasz Bartkowiak, Muzeum Archeologiczne Poznań) SALA 12 (1 PIĘTRO)
  16. Efektowne eksperymenty chemiczne (Kacper Knyspel, Renata Chuchracka, Milena Litewka) SALA 14 (1 PIĘTRO)
  17. Malowanie na szkle (Krystyna Kaczmarek) +5 zł SALA 16 (1 PIĘTRO)
  18. Warsztaty muzyczne (Szkoła Muzyczna) SALA KONCERTOWA SZKOŁY MUZYCZNEJ I SALA 8 (2 PIĘTRO)
  19. Tajemnice lini papilarnych (studenci Biotechnologii Wydziału Biologii UAM w Poznaniu z Sekcji Medycyny Sądowej: Natalia Herbich, Alicja Kaczewiak, Kamil Kisiel, Katarzyna Anna Hubert) SALA 19 (PIĘTRO 2)
  20. Warsztaty szycia – szycie jest piękne. Spróbuj, a sam się przekonasz (Anna Chrznowska) SALA 20 (PIĘTRO 2)
  21. Z myślą o zmysłach, czyli skąd wiesz, co czujesz (Julia Przyjemska, Katarzyna Rogacka, Michalina Tomaszewska, Radosław Dzięciołowski, Katarzyna Konik) SALA 22 (2 PIĘTRO)
  22. Teatralnie kreatywni – warsztaty (Edyta Menzel, Agnieszka Bartkowiak) SALA 25 (3 PIĘTRO)
  23. Papier czerpany (Lucyna Piotrzkowska) SALA 26 (3 PIĘTRO)
  24. Mazidła i pachnidła – od sekretów urody Koreanek do kosmetyczki nastolatki (Joanna Gościańska UAM Poznań, Karolina Latanowicz LaQ) SALA 27 (3 PIĘTRO)
  25. 50 lat małego kroku dla człowieka (Marcin Włodarczak, Katarzyna Gehlich, Adam Ciesiółka) SALA 28 (3 PIĘTRO)
  26. Zagadki logiczne (Katarzyna Fabisiak, Ewa Dogondke, Małgorzata Dworczak) SALA 29 (3 PIĘTRO)
  27. Zajęcia z robotyki – LEGO® Mindstorm EV3 (Mikołaj Stępczak) SALA 31 (3 PIĘTRO)
  28. Escape Room „Ku wolności” (Jakub Kozikowski, Zofia Grześkowiak, Amelia Ciszak, Adam Górnaś) POKÓJ 7 (3 PIĘTRO INTERNAT)
  • Zbiórka elektrośmieci HOL DOLNY (PARTER)
  • Zbiórka płyt CD HOL DOLNY (PARTER)

Życzymy niezapomnianych wrażeń!

Organizatorzy 9 NOCY NAUKI 2019

Zamieszczono: 11 maja 2019 r.


Konkurs plastyczny Wiosna dźwiękiem malowana

Zamieszczono: 9 maja 2019 r.


Rekrutacja do Szkoły Muzycznej

Zamieszczono: 2 kwietnia 2019 r.


Kurs przygotowawczy do Szkoły Muzycznej

Zamieszczono: 21 marca 2019 r.


"Dzieci są wiosną rodziny i społeczeństwa, nadzieją, która ciągle kwitnie przyszłością, która bez przerwy się otwiera."

św. Jan Paweł II

Słowo wstępne

Misją Szkoły Katolickiej im. Jana Pawła II w Śremie jest wychowanie i kształcenie dzieci oparte na ścisłej współpracy rodziców, uczniów i nauczycieli. Rezultatem tego będzie osiągnięcie spójności w oddziaływaniach wychowawczych szkoły i domu rodzinnego.

Szkoła podejmie starania, aby każda rodzina ucznia miała swojego promotora, który wzmocni czynną rolę rodziców, pomoże im w nakreślaniu planu wychowania dziecka, tak aby osiągnąć pożądany cel wychowawczy i edukacyjny.

Aby program ten przyniósł oczekiwane rezultaty, działania te muszą być stałe i systematyczne.Powinny być jednocześnie przepełnione autentyczną życzliwością i szacunkiem, a także cechować się konsekwencją i stawianiem wymagań. Podstawę działalności szkoły stanowią zasady i wartości chrześcijańskie głoszone przez Kościół Katolicki. Zasady i wartości chrześcijańskie mają być podstawą procesu wychowawczego opisanego szczegółowo w programie wychowawczym i spójnym z nim programie profilaktyki oraz mają cechować środowisko szkoły – świadomie budowane przez nauczycieli i wychowawców pod kierunkiem dyrektora.

Szkoła Katolicka w Śremie na podstawie całokształtu swej działalności przyjmuje system wartości chrześcijańskich głoszonych przez Kościół Katolicki. Wartości chrześcijańskie obecne są w koncepcji szkoły, jej celach i zadaniach, w programie wychowawczym i profilaktycznym, w programach nauczania, stanowią źródło dla relacji nauczyciel – uczeń oraz dla rozwoju osobowego nauczyciela i ucznia. Osoba patrona szkoły – Jana Pawła II i Jego nauczanie, stanowi niezastąpioną inspirację ewangeliczną w procesie wychowawczym uczniów i formacyjnym nauczycieli.

Program wychowawczy szkół jest skierowany do:
Rodziców – którzy posiadając jednocześnie prawo i obowiązek wychowywania swoich dzieci oczekują od szkoły katolickiej wsparcia i kontynuacji procesu wychowawczego, opartego na wspólnie uznawanych wartościach; wychowanie w szkole stanowi pomoc i dopełnienie działalności rodziny; treści programu stanowią płaszczyznę współpracy szkoły z rodzicami uczniów.
Uczniów – którzy rozpoczynając naukę w szkole pragną poznać siebie i rozwijać swój charakter, zdobyć wiedzę, odnaleźć sens życia, przygotować się do zadań w życiu dorosłym Nauczycieli i wychowawców – którzy będąc przewodnikami młodych na drodze ich pełnego rozwoju kierują się zawsze dobrem dziecka, szanują jego godność oraz prowadzą otwarty dialog z rodziną i środowiskiem, ukierunkowany na harmonijny rozwój uczniów.

Katolicka Szkoła w Śremie opierać będą edukację uczniów, tj. wychowanie i kształcenie, na systemie wartości chrześcijańskich głoszonych przez Kościół Katolicki. Szkoły przyjmują jako własną koncepcję człowieka i jego rozwoju, personalizm chrześcijański, tj. osobowy wymiar godności człowieka, którego źródłem jest Chrystus – Odkupiciel każdego człowieka i najdoskonalszy wzór w dążeniu do pełni rozwoju zarówno dla nauczyciela, jak i ucznia. Integralny rozwój osobowy ucznia stanowi cel wychowawczy.

Wsparcie i współpraca

Strona korzysta z technologii jQuery. Strona wykorzystuje pliki cookies wyłącznie w celu prowadzenia ogólnych statystyk odwiedzin. Nie są zbierane żadne dane osobowe Użytkownika. mw